Π.Κ. ΠΕΤΡΑΛΩΝΩΝ ΚΑΙ ΘΗΣΕΙΟΥ, Δρυόπων 31, 11851 Άνω Πετράλωνα, synpetralona@gmail.com

2.9.11

Στο Θησείο θυσίασε ο Δήμαρχος την δημοκρατία στο όνομα της εξουσίας.

To ζήτημα που έχει προκύψει στο θησείο σχετικά με την επιβολή ελεγχόμενης στάθμευσης, αν και μοιάζει μικρό σε σχέση με τα προβλήματα της Αθήνας, είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικό για την φύση της δημοτικής αρχής του κ. Καμίνη και ειδικά για το ποιος είναι ο ίδιος ο Δήμαρχος. 
 
Στο Θησείο θυσίασε ο Δήμαρχος την δημοκρατία στο όνομα της εξουσίας.
Aπό τη συνέλευση των κατοίκων 

Γιατί αυτό το μέτρο ήταν απόφαση του κ. Κακλαμάνη την οποία δεν μπόρεσε να εφαρμόσει λόγω τον αντιδράσεων της γειτονιάς μας και λόγω το εκλογών που έρχονταν και από τις οποίες ήλπιζε να βγει νικητής. Ο  κ. Καμίνης προεκλογικά μας έλεγε ότι δεν κρίνεται το μνημόνιο με την ψήφο μας αλλά η δημοτική αρχή Κακλαμάνη. Και αν αυτή κρίθηκε και καταδικάστηκε, πως είναι δυνατόν ο νέος δήμαρχος να συνεχίζει την πολιτική της; Μήπως τελικά ο κ. Καμίνης εννοούσε ότι στις εκλογές το μόνο που κρίνεται είναι το ποιος θα είναι δήμαρχος και όχι το με ποια πολιτική; Γιατί εφόσον σήμερα ο δήμαρχος εφαρμόζει ένα μέτρο ενάντια στο οποίο έχει ταχθεί ομόφωνα το κοινοτικό συμβούλιο της 3ης Δ.Κ. τότε δεν έχει ούτε στοιχειώδη διαφορά από τον κ. Κακλαμάνη, όχι μόνο στις πολιτικές επιλογές αλλά και στην μέθοδο και την φιλοσοφία. Το μόνο που φαίνεται τους διαφοροποιεί είναι το χρώμα των μαλλιών τους... Επιπλέον η χρήση της αστυνομίας κατά των κατοίκων και η κατ εντολή προσαγωγή τεσσάρων από αυτούς χωρίς να συμβαίνει κάτι κατατάσσει τον κ. Καμίνη στις χειρότερες παραδόσεις αυτής της πόλης. Οι ίδιοι οι αστυνομικοί άλλωστε ήταν σαστισμένοι και αμήχανοι καθώς εκτελούσαν μια εντελώς ανούσια εντολή εντολή.
 
Δεν νομίζω ότι υπάρχει καλοπροαίρετος άνθρωπος που δεν έχει μείνει έκπληκτος από την μεταμόρφωση του πρώην συνηγόρου το πολίτη. Μεταμόρφωση που δείχνει πόσο ισχυρό και καταστροφικό για τον άνθρωπο ναρκωτικό είναι η φιλοδοξία για εξουσία. Και φυσικά ο νομικός κ. Καμίνης γνωρίζει καλά ότι η εκλεγμένη πλειοψηφία που διαθέτει δεν είναι η δημοκρατία, αλλά μια παράμετρος της. Και για να το δούμε καλύτερα ας αναρωτηθούμε ποιοι ήταν οι κάτοικοι που συμμετείχαν στην διαμαρτυρία της περασμένης Τετάρτης στο Θησείο. H γειτονιά είναι μικρή και γνωριζόμαστε αρκετοί. Είδα εκτός από απλούς και ανώνυμους γείτονες, ηλικιωμένους και νέους, τον δικηγόρο, τον επώνυμο ηθοποιό, τον καθηγητή, τον φαρμακοποιό, τον μαγαζάτορα, διάφορους φίλους εργαζόμενους ή άνεργους, τον απέναντι, ακόμα και τον ρασοφόρο παπά. Ήταν όλοι εκεί. Λίγο αργότερα όταν πια ήμουν στο αστυνομικό τμήμα αναρωτήθηκα για ποιους και με ποιους υπάρχει ο κ. Καμίνης; Με μοναδικό του όπλο την αστυνομία κινήθηκε κατά των κατοίκων αυτής της πόλης. Διοικεί την πόλη αγνοώντας αυτούς στο όνομα των οποίον το κάνει. Με μοναδικό του στήριγμα την αστυνομία. Μα αν κάνει κάτι τέτοιο, για ποιόν διοικεί; Αν ένα μέτρο το οποίο ο Δήμαρχος διατείνεται ότι είναι για την εξυπηρέτηση των κατοίκων, δεν είναι αποδεκτό καλώς ή κακώς από αυτούς τότε γιατί επιμένει σε αυτό; Μήπως γιατί εξυπηρετεί κάποιους άλλους; Μήπως επειδή εμπλέκεται ιδιωτική εταιρεία στην υπόθεση των εσόδων από την στάθμευση;
 
Όπως και να έχει όσα συνέβησαν την Τετάρτη το βράδυ είναι εξόχως αποκαλυπτικά της βλακείας της αυταρχικής εξουσίας. Καθώς η αλαζονική κουταμάρα του Δημάρχου να ζητήσει τη συνδρομή της αστυνομίας απέναντι σε μια διαμαρτυρία απλών κατοίκων πολιτικοποίησε και το θέμα και μετέτρεψε τον Δήμαρχο σε στόχο της οργής ανεξαρτήτως του ζητήματος της στάθμευσης. Δηλαδή βοήθησε να συμπληρωθεί η εικόνα στα μάτια του κόσμου. Αν αυτό δεν αποτελεί μια τοπική πολιτική αυτοχειρία της δημοτικής αρχής, τότε τι είναι; Αναρωτιέμαι οι άνθρωποι με δημοκρατικές περγαμηνές που υπάρχουν στη πλειοψηφούσα παράταξη του δήμου, τι λένε; Θα σταματήσουν αυτήν την κατρακύλα ή θα αφήσουν να τους παρασύρει σε ακόμα χειρότερους δρόμους που έπονται καθώς ο δήμαρχος σπάει το ένα όριο μετά το άλλο στην πορεία του προς την κορυφή της εξουσίας και τον πάτο της κοινωνίας;
 
Π.Β.Τ. Ένας από τους προσαχθέντες κατοίκους

1 σχόλιο:

  1. Διαβάζοντας το πιο πάνω σχόλιο καταθέτω τα εξής.Είμαι κάτοικος Θησείου στον πεζόδρομο υποτίθεται της οδού Αποστόλου Παύλου.Συνηθίζω νωρίς το απόγευμα μια βόλτα στον βράχο απέναντι από τον καλοκαιρινό σινεμά.Τετάρτη 21/9/2011 κατά τις 5 το απόγευμα πηγαίνω την βόλτα όταν δίπλα μου στον πεζόδρομο περνάει μηχανάκι με συνεπιβάτη τον Σκιαδα(πρωην αντιδημαρχος).Η δημοτική αστυνομία δεν τον σταμάτησε παρότι όφειλε.Έφθασε στις μπάρες που έχει βάλει η Αρχαιολόγος της Αρχαίας Αγοράς στον χωματόδρομο που δεν έχει όνομα γιατί ήταν είναι και θέλουμε να παραμείνει μονοπάτι για τους πεζούς.Ο τυχάρπαστος αυτός πολιτικός υποτίθεται άνδρας κατεβαίνει από το μηχανάκι λέει με εντονότατο ύφος στον φύλακα πως δεν είναι αρχαιολογικός χώρος ο χωματόδρομος και έτσι δεν πρέπει να τον εμποδίζει κανείς στο να περνάει από εκεί.Αφού διαολόστειλε και στόλισε με μπόλικα κοσμητικά επίθετα τον φύλακα έφυγε ανενόχλητος.Ήμουν περίπου 30 μέτρα από το σημείο που έγινε το περιστατικό αυτό.Ήταν όμως τέτοιο το μένος και η ένταση της φωνής του Σκιαδα που σίγουρα τον άκουσαν και άλλοι πιο μακριά.Βέβαια η δημοτική αστυνομία κάπνιζε γελαγε και έκανε καμάκι στις τουρίστριες.Όταν τους ζήτησα να κάνουν την δουλεία τους και να επέμβουν στο περιστατικό αρνήθηκαν λέγοντας μου να πάω στην αστυνομία για να του υποβάλω μήνυση!!!ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!Ζητάω συγνώμη δεν είμαι ανώνυμη αλλά βλέποντας αυτά και άλλα κατά καιρούς φοβάμαι τους τραμπουκισμους των εχόντων έστω και την πιο μικρή πολιτική εξουσία.Τα συμπεράσματα δικά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή